آمول صدرا

اس ام اس

آمول صدرا

اس ام اس

گوشت های گرم

گوشت های گرم

گوشت های گرم کدامند , گوشت های گرم مزاج , گوشت های گرم و خشک , گوشت های گرم

در این مطلب از سایت جسارت می خواهیم در مورد گوشت های گرم صحبت میکنیم ، امیدواریم این مطلب مورد توجه شما سروران گرایم قرار بگیرد.

توضیحاتی در مورد گوشت های گرم

گوشت کبک طبع گرم و خشک دارد و از گوشت های لطیف به شمار می آید. طی چند سال اخیر با آگاهی از خواص مفید گوشت کبک، عده بیشتری نسبت به مصرف آن علاقه نشان می دهند. – گوشت کبک ارزش غذایی بالایی دارد. – خون زیادی تولید می کند. – مصرف این گوشت می تواند باعث چاقی شود. – به دلیل طبع خشکی که دارد ممکن است یبوست ایجاد کند. – قلب را تقویت می کند.

ارزش غذایی گوشت گاو

گوشت گاو گوشتی است که به‌طور عمده در غذای شهروندان ایالات متحده، آرژانتین، چین، برزیل، خاورمیانه، استرالیا، اروپا و همچنین آفریقا و بخش‌هایی از آسیای شرقی استفاده می‌شود. در برخی مذاهب و فرهنگ‌ها مانند مذهب هندو و فرهنگ هندی گوشت گاو حرام است. گوشت گاو پس از گوشت خوک و گوشت مرغ سومین گوشت پرمصرف در جهان است. ایالات متحده، برزیل و چین سه مصرف کننده بزرگ گوشت گوساله هستند. در سال ۲۰۰۹ سرانه مصرف گوشت گاو برای هر فرد آرژانتینی ۶۴٫۴ کیلوگرم، در ایالات متحده آمریکا ۴۰٫۲ کیلوگرم و در اروپا فقط ۱۶٫۹ کیلوگرم بوده‌است. بزرگترین صادرکنندگان گوشت گاو کشورهای برزیل، استرالیا و آمریکا هستند. گوشت گاو منبع خوبی از پروتئین، چربی و مواد معدنی مانند روی، سلنیوم، فسفر، آهن و ویتامین‌های گروه بی است.

انواع  گوشت های گرم

طبع بلدرچین هم درست مثل کبک گرم و خشک است. گوشت بلدرچین ارزش غذایی زیادی دارد و بهتر است به روش رایج پخت تهیه شود؛ نه به روش کبابی. مصرف گوشت بلدرچین هم به تندرستی کمک فراوانی می کند. – باعث نرمی پوست می شود. – برای پخت گوشت بلدرچین بهتر است از روغن هم استفاده شود. – مصرف گوشت بلدرچین همراه چاشنی های ملس یا شیرین مثل آلو، رب انار، شکر و سکنجبین توصیه می شود. – مصرف بیش از حد و دائمی گوشت بلدرچین سردرد ایجاد می کند.گوشت جانوران دریایی معمولا سرد و تر است ولی در میان آنها گوشت میگو قدری متفاوت است و طبع گرم و تر دارد. مصرف میگو در وعده های غذایی جا افتاده و طرفداران خاص خودش را پیدا کرده است. – میگو را نباید به تنهایی مصرف کرد. گوشت میگو را حتما همراه سکنجبین میل کنید. – مهم ترین خاصیت میگو در این است که قوای جنسی را در مرد و زن افزایش می دهد. – هضم میگو سنگین است یا به اصطلاح دیر هضم به شمار می رود، بنابراین افرادی که دچار مشکلات سوءهاضمه هستند باید از مصرف گوشت میگو خودداری کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.