خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال ترکی بوی توت فرنگی

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

اسامی بازیگران سریال ترکی «بوی توت فرنگی» + خلاصه داستان قسمت آخر

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

سریال

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

بیوگرافی دمت اوزدمیر و عکس های این بازیگر

دمت اوزدمیر زاده ۲۶ فوریه سال ۱۹۹۲ در شهر کوکالی ترکیه است. لو بازیگر تلویزیون و سینمای این کشور است. او آخرین فرزند خانواده است و دو خواهر یا برادر دیگر دارد.

وی وقتی سن کمی داشت به علت جدایی و طلاق پدر و مادرشان همراه خواهر و مادرش به استانبول نقل مکان کردند و وی بعد از ان به کلاس های یادگیری رقص رفت و خیلی زود به تیم رقص دختران و تیم ملی رقص راه پیدا کرد .

سریال «بوی توت فرنگی» محصول کشور ترکیه و مضمونی عاشقانه دارد.

خلاصه سریال بوی توت فرنگی

یک دختر سخت کوش به اسم آسلی (demet ozdemir) را نشان میدهد کهدر یک شیرینی فروشی کار میکند، روزی که یک کیک را برای رساندن به مشتری اش میبرد با ماشین بوراک (yusuf cim) تصادف میکند و کیک خراب میشود ، بوراک که فردی بی انضباط و بی مسئولیت است میخواهد پولش را در قبال هزینه ی آن را پرداخت کند، در نهایت آسلی از این موضوع عصبانی شده و برف پاک کن های ماشین بوراک را میشکند.

براثر این موضوع و تصادف آسلی از کارش اخراج میشود.

دومین برخورد آسلی و بوراک زمانی صورت میگرد که آسلی به هتلی برای کار رفته است و در آنجا با بوراک که به زور پدرش برای کار رفته است رو در رو میشود. طی این رفت و آمدها و برخوردها شایعاتی میان مردم مبنی بر اینکه آسلی و بوراک عاشق هم هستن صورت میگیرد و بوراک که از این شایعات راضی نیست ، به دروغ شایعه ای درست میکند و میگوید که آسلی عاشق ولکان است.

خلاصه قسمت ۱ و ۲ و ۳ ارجینال سریال بوی توت فرنگی :

آصلی که در یک شیرینی فروشی کار میکند ، قصد داشت سفارش مشتری را تحویل دهد طی یک حادثه ای که ممکن بود زیر ماشین بوراک له شود ، از این حادثه نجات پیدا میکند اما کیکی که دستش بود افتاد و پخش زمین شد. آصلی که بعد از این اتفاق به شدت ناراحت و عصبانی شده است شروع به بد و بیراه گفتن به بوراک میکند. بوراک هم پول کیک را میدهد و سعی میکند آصلی را آرام کند ولی با این رفتار بوراک ، آصلی بیشتر عصبانی میشود،
آصلی با این حال خشمگین و عصبانی به مغازه برمیگرده از طرف صاحب مغازه اش از کار اخراج می شود. با اخراج شدنش عصبانیت آصلی نسبت به بوراک بیشتر و بیشتر می شود.
پدر بوراک که هرکاری میکنه تا او آدم 
                                

                                
                                <style>
    @media (min-width: 992px) {
        #abs {
            width: 80% !important;
            margin: auto !important;
        }
    }
</style>

<div id=